s

UWAGA!

NA TRENINGI OBOWIĄZUJĄ ZAPISY !

JAKIE TRENINGI OFERUJEMY ?

TRX
Trening całego ciała z wykorzystaniem systemu podwieszanych lin, który w pełni może zastąpić ćwiczenia na siłowni. Podczas sesji treningowej rzeźbimy ciało, spalamy kalorie, wzmacniamy mięśnie głębokie, poprawiamy stabilizację i ogólną sprawność organizmu. Trening skierowany dla wszystkich, zarówno początkujących, osób po kontuzjach, z bólami kolan.
TABATA
Czterominutowy trening interwałowy o wysokiej intensywności. Angażuje mięśnie całego ciała, podkręca metabolizm, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz zwiększa wytrzymałość organizmu.
SZTANGI

Program ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, który wzmocni i ukształtuje mięśnie. Ciężary są umiarkowane, a powtórzeń dużo, dzięki czemu spalamy również tłuszcz. To jeden z najszybszych sposobów na widoczną poprawę sylwetki.

BODY WORKOUT

Trening całego ciała podany w różnej formie przy pomocy sprzętu takiego jak: sztanga, kettlebell, piłka lekarska, step itp. lub na masie własnego ciała. Podczas treningu ćwiczona jest każda grupa mięśniowa.

TRENING OBWODOWY

Inaczej zwany treningiem stacyjnym, zawiera zestaw różnorodnych ćwiczeń na całe ciało. Efekty ćwiczeń widoczne są szybko, a tempo każdy uczestnik  dostosowuje do własnych możliwości.

CROSS TRENING
To wszechstronny trening interwałowy całego ciała, który kształtuje sylwetkę oraz cechy motoryczne (siła, koordynacja ruchowa, zwinność, zręczność, moc, wytrzymałość, skoczność, szybkość oraz gibkość). W zależności od ćwiczeń, obciążenie stanowi ciężar własnego ciała lub sprzęt taki jak: sztangi, hantle, piłki lekarskie, kettlebells, worki bułgarskie itp.
BOOT CAMP

To trening funkcjonalny w grupie, podczas którego ćwiczy się wszystkie partie ciała, motorykę, wzmacnia wytrzymałość i odporność, poprawia sprawność fizyczną. Grupa daje wsparcie i motywuje do ćwiczeń. Trening przypomina dobrą zabawę, gdzie najważniejsza jest rywalizacja i współpraca.